چگونه فرش را در قالیشویی می شویند

چگونگی شستن فرش در قالیشویی

راه های شستن فرش

اگر برای شستن فرش خود به دنبال یک شرکت هستید تا فرش شما را به بهترین نخو ممکن بشوید پس این حق شماست که انواع آن را بدانید.بهترین قالیشویی در مشهد، قالیشویی گوهرشاد این مطلب را برای اطلاعات بیشتر و بهتر شما می گذارد.راه های مختلف  شستن فرش را در قالیشویی مشهد در پایین مطالعه فرمائید.ما در اینجا چگونگی این شستن ها وروش های مختلف آن را بیان خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

✨استفاده از آب داغ

به طور معمول در قالیشویی ها، بهترین قالیشویی در مشهد، به عنوان تمیز کردن فرش از بخار آب ،آب گرم، و یا از آب داغ با فشار بالا برای تحریک تار و پود فرش و بیرون کشیدن خاک از فرش استفاده می شود.

تمیزکردن با آب داغ معمولا شامل استفاده از تمیزکننده بر روی سطح فرش، تحریک فرش با قلم مو و سپس شستشو است. پس از تميز كردن، مایع و یا ماده ی شست و شو به مدت کوتاهي در فرش باقی می ماند و فرش با يك دستگاه تمیز کننده ی فرش، به طور كامل شسته مي شوند و به طور كامل شستشو كننده را تميز مي كنند و در نهايت در اتاقی با درجه حرارت بالا قرار داده می شود.

به طور معمول برایشستن یک فرش 9 متری حدود 2 ساعت زمان لازم است و حداقل 4 ساعت خشک می شود. بیشتر شرکت های قالیشویی در مشهد توصیه می کنند که فرش را در اواخر بعد از ظهر تمیز کنند تا بعد از تمیز کردن، فرش خشک شود و در طول شب کار کند و صبح روز بعد می تواند کار خود را به حالت عادی برگرداند.

✨استفاده از شامپو فرش

به نظر میرسد که شامپو کردن فرش جهت تمیز کردن فرشبه دلیل عدم وجود تکنولوژی در بیشتر قالیشویی ها مقدار زیادی از باقی مانده های کف شامپو در تار و پود فرش، آن را مرطوب نگه می دارد و خشک کردن آن زمان می برد اما زمانی هم که خشک می شود چسبنده است،و همین عوامل باعث می شود این روش تمیز کردن کمتر از سایر روش ها مورد استفاده قرار بگیرد.

✨روش کپسوله سازی

در کپسوله سازی فوم در قالیشویی گوهرشاد از مواد شوینده مصنوعی به عنوان پایه  استفاده می کند که در هنگام خشک شدن، به شکل پودر درخواهد آمد. ذرات خاکی در فیبر فرش به هنگام پودر تمیز کردن فوم مورد استفاده قرار می گیرند و در نهایت، بعد از تمیز شدن و  خشک شدن فوم، مسواک زده می شوند.

اگر چه تمیز کردن فرش های کپسوله شده نتایج خوب تمیز نشان داده شده است، این روش تمیز کردن به دلیل محدودیت های تکنولوژی، قادر به تمیز کردن فرش بسیار سنگین نیست.

✨روش خکشویی کردن فرش

تمیز کردن فرش خشک یا تمیز کردن ترکیب یکی از آخرین تکنیک های تمیز کردن موجود در بازار است و محبوبیت و تایید آن از طرف تولید کنندگان پیشرو فرش به دلیل عملکرد موثر و راحتی آن به دست می آید زیرا نیازی به زمان خشک شدن ندارد.

فایده و نکته برجسته تمیز کردن فرش از طریق خشکشویی، استفاده از ترکیبی ازاستفاده از پودر و نبود آب است که در قسمت پایین فرش  با یک دستگاه متقابل موتوری استفاده میکند که باعث باز شدن تار و پود فرش شده  و اجازه می دهد که ترکیب در داخل فرش و قسمت های آلوده قرار گیرند و در نتیجه باعث  تمیز شدن عمقی فرش  می شود.

تمیز کردن با روش خشکشویی معمولا از مواد زیست تخریب پذیر استفاده می کنند که مانندریز اسفنج هایی عمل می کند که می تواند به طور موثر خاک را از فرش جذب کند و می تواند به طور کامل در انتهای فرایند تمیز کردن این ریز اسفنج ها از داخل فرش برداشته شود.

تمیز کردن فرش با روش خشکشویی برای انواع فرش ها مناسب است و توصیه می شود برای دفاتر تجاری که باید 24 ساعت و 7 روز در هفته کار کنند، زیرا در فرآیند تمیز کردن دیگر لزومی ندارد فرش در دفتر کار باشد.اولین قالیشویی آنلاین در مشد، قالیشویی گوهرشاد با تمام خدماتی که بیان شد در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. منزل خود را با قالیشویی گوهرشاد برق بیاندازید.

 

1 پاسخ

تعقیب

  1. […] بهترین قالیشویی در مشهد- بهترین قالیشویی آنلاین- اولین … […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *