چگونه مانع از ورود سوسک فرش به فرش شویم؟

سوسک فرش ها آفات خانه هایی هستند که در گنجه، تهویه هوا و مکان های مشابه پنهان می شوند. وقتی که به آنها رسیدگی نشود،  می توانند به سرعت افزایش یابند و  به چیزهایی مانند فرش و لباس آسیب بیش از حد بزنند. حال چگونه می توانیم مانع از ورود سوسک فرش به داخل البسه و فرش های خود شویم؟چگونه مانع از ورود سوسک فرش به فرش شویم؟

قالیشویی در مشهد

ایجاد محیطی کاملا پاک و نامناسب برای سوسک ها:

باید به صورت مرتب خانه با جارو برقی به جان خانه بیفتید. این کار را حداقل هفته ای یک بار انجام دهید. و حداقل سالی یکبار با بخار شور خانه را تمیز کنید تا مانع رشد و زندگی و تغذیه لارو شوید زیرا بخار باعث می شود تا منابع غذایی آنها مانند کرک ومو حشرات مرده از بین برود.

جاهایی را که محل ذخیره های غذایی است مانند گنجه ها و کابینت ها را هر سه ماه یکبار تمیز کنید و گوشه ی دیوارها را از وجود هر نوع تار عنکبوت یا عنکبوت پاک کنید.

 لباس ها و ملحفه ها را با آب داغ و صابون بشوییدبا این کار هر گونه آثاری از موجودات و جانوران و لارو ها را از بین می برید و زمان زیادی برای زندگی کردن نخواهند داشت. قالیشویی مشهد

لباس هایی را که از انبار در می آورید را سریعا بشویید و آن را به زمانی که قصد پوشیدن آنها را دارید موکول نکنید زیرا این کار به سوسک ها اجازه می دهد تا جای جدیدی را برای ادامه رشد خود پیدا کنند.

هر ماه از تمیزی خانه و زیر فرش ها و مبل خود اطمینان حاصل کنید و در صورت لزوم آنها را با آب داغ بشویید و در آفتاب قرار دهید.

هر ماه سطل های زباله خود را کاملا بشویید و حتی در صورت امکان بعد از هر بار بیرون بردن آشغال این سطل ها را کامل آب بکشید و با یک دستمال پاک کنید.قالیشویی مشهد

همیشه لای شکاف کف زمین و یا دیوار منزل خود را تمییز کنید زیرا گاهی جسد حشرات مرده در آنجا هستند و باعث رشد سریعتر سوسک های فرش می شوند ابتدا آنها را با یک دستمال بردارید و سپس جای آنها را با دستمال پاک کنید این ترک ها بهترین جال برای رشد سوسک ها هستند.

ورودی ها را مسدود کنید:

پارچه ها و لباس و ملحفه ها را در بسته بندی های پلاستیکی جا ساز کنید. پلاستیک ها بهترین بسته بندی ها هستند زیرا سوسک ها به راحتی نمی توانند از انها عبور کنند.

بهترین قالیشویی مشهد

قالیشویی مشهد

قالیشویی در مشهد

اولین قالیشویی آنلاین مشهد

بهترین قالیشویی

بر روی چوب کمد لباس خود و یا روی کابینت های خود روغن سدر بزنید این کار باعث می شود تا برای مدت کوتاهی حشرات و سوسک ها توانایی ورود نداشته باشند ولی این راه حل کوتاه مدت است زیرا بعد از خشک شدن چوب دوباره باید روغن کاری کرد. قالیشویی مشهد

وررودی های منزل خود، سوراخ ها، شکافها و درزها را به طور کامل با یک نوار مهر و موم کنید و تمامی شکاف ها را بپوشانید تا از ورود هر گونه موجود مزاحم جلوگیری کنید. قالیشویی مشهد

یکی دیگر از راه ها برای جلوگیری از ورود آنها استفاده از اسپری، پودر و یا چسب مخصوص سوسک خانگی است که آنها را از بین می برد و مطمئن شوید که محصول حاوی کلرپی فيروف، هموئی کرب و آلتترین برای اطمینان از موفقیت ریشه کن سازی است. زیرا اگر مخصوص سوسک نباشد ممکن اسس حیوانات خانگی شما را مسموم کند و یا بکشد.

می توانید از اسپری اسید بوریک استفاده کنید که برای انسان خطرناک نیست اما به راحتی سوسک ها را از بین می برد.

 قالیشویی مشهد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *