اخبار و مقالات

معرفی قالیشویی گوهرشاد قالیشویی رسمی در مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

قالیشویی جزو مشاغل دیرینه‌ی ایرانی‌ها به حساب می‌آید و به نحوی می‌توان گفت تاریخچه‌ی گسترش قالیشویی با تاریخ پیداش قالی و فرش گره خورده است. در گذشته معمولا قالیشویی توسط اعضای خانواده‌ها صورت می‌گرفت؛ اما با گسترش شهرنشینی و همچنین کمبود فضای کافی برای شستشو و خشک کردن قالی و فرش، قالیشویی به شکل یک حرفه و صنعت درآمد که توسط مجموعه‌های تخصصی انجام می‌شود. از طرفی در چند سال اخیر با به وجود آمدن مشکلاتی همچون کاهش ذخایر آبی و همچنین گسترش خشکسالی، بیش از پیش به افراد و خانواده‌ها پیشنهاد می‌شود که به جای شستشوی قالی و فرش در منزل، این کار را به مراکز تخصصی قالیشویی واگذار کنند. در ایران از سال ۱۳۵۱ و با ثبت اتحادیه‌ی صنف قالیشویان، این شغل به شکل یک حرفه در آمد و امروزه این کار را جزئی از صنعت کشور ما می‌شناسند. همان‌طور که قالی و فرش در چند دهه‌ی اخیر دچار تغییرات زیادی شده‌اند، قالیشویی هم با ورود فناوری‌های نوین به صورت متفاوتی توسعه پیدا کرده است. به نحوی می‌توان گسترش تکنولوژی‌های جدید در صنعت قالیشویی را به دنبال نیاز کشور به کاهش مصرف آب دانست؛ زیرا در گذشته مردم در شهرهای مختلف از روش‎‌های سنتی برای شستشوی قالی و فرش استفاده می‌کردند که بر اساس تحقیقات صورت گرفته، استفاده از این متدها باعث شده است ذخایر آبی شهر‌هایی همچون یزد و کاشان به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند.

قالیشویی گوهرشاد به‌عنوان اولین کارخانه قالیشویی در مشهد با ارائه خدمات شستشوی تخصصی انواع فرش‌های دستباف، ماشینی، خارجی، تابلو‌فرش با تثبیت رنگ و بدون ایرادات احتمالی و ارائه تضمین شستشو یکی از بهترین‌هاست که فرش را بدون واسطه توسط ماشین‌آلات تمام خودکار و استفاده از مواد نانو و بهترین شوینده‌ها می شوید. همیشه به‌عنوان یکی از قالیشویی‌های خوب در مشهد معروف بوده‌ایم چراکه توانسته‌ایم بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماییم و همواره کسب رضایت این عزیزان از برترین اهدافمان بوده‌است. کلیه خدمات شستشو را می‌توانید در تمامی محدوده‌ها و مناطق مشهد از شمال،جنوب،شرق،مرکز، غرب و حومه بدون هیچ محدودیتی در سریع‌ترین زمان ممکن از ما دریافت نمایید.
ارائه خدمات در محل شما از متمایزترین خدمات ما به تمامی شما عزیزان جهت شستشوی موکت، فرش و مبلمان در منازل، ادارات،سالن ها، مساجد و حسینیه‌ها می‌باشد.
در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در ارتباط با تعرفه‌ها و نرخ قالیشویی ، ترمیم و نگهداری فرش و دیگر خدمات‌مان می‌توانید با ما در تماس باشید.

 

تجهیزات قالیشویی و دستگاه های قالیشویی

تجهیزات قالیشویی انواع مختلفی دارد . دستگاههای شستشوی دستی – دستگاههای شستشوی ریلی – دستگاههای شستشوی رومیزی قالیشویی و انواع دستگاههای ابگیر لوله ایی – دستگاههای پرزگیر – دستگاههای گرد گیر و دستگاههای داراتومات

انتخاب قالیشویی

فرش ها , مبل ها , موکت ها , پرده ها و پتو ها از جمله لوازمی هستند که نمیتوان آنها را عموما در داخل منازل شستشو کرد یا شستن آنها پروسه ای سخت و زمانبر میباشد : در چنین زمان هایی نیاز به یک قالیشویی یا مرکز تخصصی شستشوی فرش , گلیم , موکت و مبل که بتواند این خدمات را با قیمتی مناسب و در زمانی سریع به ما بدهد شدیدا احساس میشود .

 

قالیشویی ها برای رفع این نیاز جامعه بشری و شهر نشینی ایجاد شده اند

ولی براستی چند درصد از این تبلیغات قابل اعتمادند و چه تعداد از هزاران قالیشویی که در مشهد ادعای ارائه خدمات شستشوی فرش و قالی دارند براستی میتوانند براورنده و پاسخگوی مناسبی به نیازهای همشهریان باشند؟

از همین رو نیاز است که همشهریان عزیز در مواجهه با این تبلیغات هوشمند تر عمل کرده و خدمات مورد نیازشان را از مراکزی معتبر و شناسنامه دار بخواهند. و صرفا با دیدن تراکت یک قالیشویی درب منازلشان اعتماد نکنند.

کافی است یک بار قالیشویی گوهرشاد را انتخاب کنید

قالیشویی گوهرشاد یکی از بزرگترین مجموعه قالیشویی در مشهد

با مجوز رسمی از اتحادیه با بیش از ۳۰سال سابقه درخشان

آماده ارائه خدمات زیر به صورت تضمینی میباشد

شستشوی انواع مبلمان در منزل

شستشوی انواع فرشهای ماشینی ، اطراف مشهد

بااستفاده از مدرنترین دستگاههای روز وبا ضمانت صدرصد پاکیزگی

ریشه زنی ، رنگ برداری ، رفوگری ، لکه برداری با کیفیت عالی

تمام فرشها لوله شده وبدون چروک وبا ضمانت تحویل داده میشود

دریافت هزینه درصورت رضایت مشتری از شستشوی فرش

خدمات قالیشویی

قالیشویی مشهد متخصص در شستشوی فرشهای گل ابریشم و نفیس با ضمانت نامه ، آبکشی کامل فرش با اصول مذهبی.

خدمات عبارت اند از : رنگبرداری ، رفوکاری ، چرم دوزی و ریشه زنی ، رفع سوختگی، خشکشویی مبلمان با دستگاه راکداکتور و شامپوی خارجی.

 شرح فعالیت ها و خدمات قالیشویی مشهد:

شستوی انواع فرش و قالی

شستوی انواع موکت و مبلمان

تعمیرات انواع فرش نظیر رنگ برداری، بازسازی و مرمت و ریشه بافی

متخصص در شستشوی فرش های اعلا و تابلو فرش با تضمین…

 

مزایای سپردن خدمات به قالیشویی مشهد :

عضو رسمی و معتبر اتحادیه

ارائه مشاوره و بازدید رایگان

ارائه ی خدمات در سراسر تهران بزرگ

ارائه ی خدمات حتی در ایام تعطیل

ارائه ی خدمات ویژه

آبکشی کاملا بهداشتی

شستشو با دستگاه های تمام اتوماتیک

مجهز به گرمخانه ی گازی

تحویل فرش ها به صورت اتو شده و لول شده

 

قالیشویی مجاز در مشهد

تشخیص قالیشویی مجاز
1. اولین راه بررسی سایت اتحادیه قالیشویان شهرتان مثلا مشهد  است. در این سایت شما میتوانید لیستی از قالیشویان مجاز را که نزدیک محله شما می باشند را پیدا کنید. همچنین می توانید با تماس از اتحادیه درخصوص کیفیت و شکایت های ثبت شده آن ها سوالاتی کنید. به هرحال شوخی نیست. شما قرار است که فرش چند میلیونی و گران خود را به آنها بسپارید، پس خیلی برایتان مهم است که حتما یکی از بهترین ها در این زمینه  را پیدا کنید. همچنین در سایت اتحادیه، قیمت های مصوب قرار داده شده است.

 

2.در صورتیکه کیفیت و انجام به موقع تعهدات برایتان خیلی اهمیت دارد شرکتی را انتخاب کنید که خود دارای کارخانه قالیشویی باشد و خود راسآ کار شستشو را انجام دهد . سپردن کار به دست دفاتر قالیشویی که خدمات خود را توسط سایر کارخانجات انجام میدهند ممکن است همیشه با کیفیت مورد نظر شما انجام نشود.

 

3. می توانید از ۱۱۸ نزدیکترین قالیشویی مجاز را بپرسید. تمامی شماره هایی که این سامانه به شما می دهد، معتبر می باشد. زیرا شرکت ها برای ثبت شماره خود در سامانه ۱۱۸ نیازمند تاییدیه اتحادیه صنفی خود می باشند.

4. می توانید از بخش راهنمای روزنامه همشهری در مشهد، لیست قالیشویی های مجاز را پیدا کنید. توافقی بین این روزنامه و اتحادیه قالیشویان بسته شده است و در آن فقط لیست قالیشویی مجاز قرار میگیرد.البته توجه داشته باشید تعداد شماره تلفن زیاد یک قالیشویی نشانه اعتبار آن قالیشویی و یا داشتن شعبه در نقاط مختلف شهر نیست . این شماره ها همه به یک محل دایورت شده اند.

 

5. از دوستان و آشنایان که خود به تازگی فرش خود را به یک قالیشویی مجاز داده اند، آدرس یکی از آن ها را بگیرید. حتما در خصوص کیفیت و خدمات آن ها سوالاتی بپرسید.

 

?چند نکته مهم:
• به هیچ وجه به قالیشویی هایی که در تبلیغ خود قیمت خود را ارزان تر از همه اعلام می کنند، اعتماد نکنید. اتحادیه، قیمت ها را براساس معیارهای خاصی تعیین می کند. قالیشویی مجاز هیچگاه قیمت خود را کمتر از اتحادیه اعلام نمی کند و در واقع می توان گفت که برای او اصلا به صرفه نیست که کمتر از حد معمول بگیرد. اما شرکت های غیر مجاز با این روش سعی می کنند توجه افراد را به خود جلب کرده تا بتوانند فرش های مردم را به بدست بیاورند.

• زمانی که از طرف شرکت، ماشینی برای حمل فرش شما آمد، حتما از آن ها کارت شناسایی موسسه را بخواهید و به هیچ وجه به افراد غیرمجاز اعتماد نکنید. روش تشخیص معتبر بودن کارت را از شرکت بپرسید یا در سایت آن ها بخوانید.

• به شرکت های قالیشویی که از طریق تلگرام یا شبکه های اجتماعی فقط تبلیغ می کنند و یک شماره جهت تماس قرار می دهند، اعتماد نکنید. شرکت های قالیشویی مجاز باید شماره ثبت خود را نیز اعلام کنند تا مشتری ها با بررسی آن ها، مجاز بودنشان رابررسی کنند.

• بعد از تحویل فرش، حتما آن را جلوی کارشناس مربوطه باز کنید تا اگر آسیبی هست، سریعا آن را به مسئولان شرکت گوشزد کنید. اگر مسئولان شرکت، این آسیب را متوجه خود شما دانستند، می توانید به اتحادیه شکایت کنید. مطمئن باشید که اتحادیه این مساله را با جدیت تمام دنبال می کند.

• حتما در انتها از شرکت یک رسید و فاکتور معتبر دریافت کنید که در صورت شکایت بتوانید موارد خود را ثابت کنید.

هرساله، نزدیک عید که میشود، کار و کاسبی قالیشویان رونق می گیرد و حسابی سرشان برای شستن انواع فرش های مشتری شلوغ می شود. ازاین رو، شاهد افزایش تبلیغ انواع قالیشویی ها چه به صورت تراکت، اس ام اس و برچسب های کوچک برروی دیوار و غیره هستیم. اما همیشه این سوال برای مشتریان وجود دارد که قالیشویی مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ کدام قالیشویی در ارائه خدمات کیفیت بهتری نسبت به بقیه دارد؟
متاسفانه در چنین روزهایی، افرادی هم اقدام به ایجاد شرکت های قالیشویی صوری می کنند و بعد از دریافت فرش ها،  آن ها را برنمیگردانند و بعد از چند وقت که تعداد فرش و قالی ها به مقدار قابل توجهی رسید، شرکت خود را نیز تخلیه می کنند. براساس گزارش های پلیس و اتحادیه، شکایت های زیادی در این خصوص از شرکت های صوری نیز در نزدیکی های ایام عید نیز ثبت می شود. پس باید چه کاری انجام داد که در دام این افراد و موسسات کلاهبردار نیافتیم؟

سفارشات قالیشویی در مشهد به صورت آنلاین

تحویل قالی درب منزل ۷ روز هفته با کیفیت شستشوی تضمین شده.
فقط کافیست سفارش قالیشویی خود را ثبت کنید تا شاهد سهولت کار و کیفیت قالیشویی باشید

*با بهترین کیفیت ونازلترین قیمت برای هموطنان بافرهنگ مشهد با یک بار امتحان مشتری دائمی خواهید بود.

اگر شما عزیزان از ساکنان محترم مشهد هستید ما به شما قالیشویی گوهر شاد را معرفی می کنیم قالیشویی سروش در مشهد با پرسنلی مجرب و اموزش دیده همراه با تجربه لازم و شناخت کامل به گوهرشاد 24 ساعته در خدمت ساکنین محترم رسالت می باشد .

.شرح خدمات قالیشویی دررسالت:

1-شستشویی انواع فرش ماشینی

الف : فرش های  معمولی  مانند فرش 500شانه به پایین

ب : فرش های فانتزی  مانند فرش اسپرت . ترک .ماکارونی

ج : فرش های ابریشمی مانند فرهی . بلژیکی

2-شستشوی انواع فرش دستبافت

الف : شستشوی انواع فرش دستبافت کرک مانند کاشان و اردکان.

ب : شستشوی انواع دستیبافت گل ابریشم مانند تبریز و ناِیین و اصفهان وغیره

ج : شستشوی انواع فرش دستبافت چله ابریشم مانند قم تبریز و کاشمر و غیره

د : شستشویی انواع فرش دستبافت جاجیم و گلیم و گبه و غیره

3-شستشویی انواع موکت

الف : موکت معولی

ب : موکت های اسپرت مانند پالاز

ج : انواع کف پوش های خارجی

4-انواع پشتی

الف : انواع پشتی ماشینی

ب : انواع پشتی  دستبافت ترکمن و اصفهان  غیره

5- انواع تابلو فرش

الف : تابلو فرش دستبافت  نفیس و اعلا

ب : تابلو فرش ماشینی

ج : تابلو های کار دست

ساکنین محترم مشهد: شما می توانید جهت ارسال نظرات خود و هرگونه انتقاد و پیشنهاد به آدرس زیر مراجعه کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© تمام حقوق محفوظ است - قالیشویی در مشهد - قالیشویی گوهرشاد - قالیشویی مشهد - Enfold WordPress Theme by Kriesi