نحوه ی شستن فرش در قالیشویی

✅نکات کلیدی برای شستشوی فرش در فرش مشهد

قالیشویی مشهد گوهرشادشتشوی فرش و موکت دغدغه ی بزرگ خانم های خانه دار در خانه تکانی عید است به همین دلیل در این روزها که بازار خانه تکانی داغ است نکته هایی را برایتان جمع آوری کرده ایم که برای شستشوی فرش و شامپو فرش کشیدن مهم و مفید هستند.

شست وشوی فرش ها معمولا در روز های نزدیک به نوروز به دغدغه ای برای خانم های خانه دار تبدیل می شود. شست و شوی فرش ها یکی از زمان بر ترین کارهایی است که برای خانه تکانی می توان انجام داد و باید حتما برای انجام آن از قبل برنامه ریزی کنید تا با نزدیک تر شدن به روز های پایانی سال دچار مشکل نشوید. قالیشویی گوهرشاد مشهد به شما در این زمینه کمک خواهد نمود.

✅شستشوی فرش با رعایت اصول قالیشویی مشهد:

تا جایی که برایتان امکان دارد از فرش ها در جاهای مرطوب و یا فضاهایی که در مقابل نور مستقیم خورشید هستند، استفاده نکنید. این کار به بافت فرش زیبای شما اسیب می زند. اگر مجبورید در فضایی که نور مستقیم خورشید دارد از فرش استفاده کنید، حتما برای پنجره ها پرده ضخیم تعبیه کنید. با این کار می توانید روند پوسیدگی و از رنگ و رو افتادن فرش را به تاخیر بیاندازید.قالیشویی مشهد گوهرشاد این کار را به شما پیشنهاد می کند.

در هنگام خانه تکانی به این نکته توجه کنید که سطوح زیر فرش را با مواد شوینده اسیدی یا مواد شوینده ای که خاصیت قلیایی دارند تمیز نکنید چون امکان دارد که اثرات مواد شوینده از روی سطوح خوب تمیز نشوند و باعث آسیب رساندن به بافت فرش شوند.

گذاشتن اجسام داغ و گرمازا (اتو و بخاری) روی فرش نیز می توانند به آن آسیب بزنند و بافت فرش را دچار ناهمواری کنند و باعث ایجاد تغییر رنگ در فرش شوند.

فرش خانه خود را با قالیشویی گوهرشاد مشهد برق بیاندازید.

قالیشویی مشهد گوهرشاد

✅شستن فرش را به چه کسی بسپاریم؟

به نظر شما فرش هایی که با کلی زحمت بافته شده اند و دارای هزاران رنگ هستند حیف نیست بارها و بارها با مواد شیمیایی مورد حمله قرار گیرند؟ این کار به مرور زمان فرش شما را خراب کرده و خیلی زود باید فاتحه آن را بخوانید پس بهتر است به جای اینکه خودتان و فرشتان را مستهلک کنید آن را به قالیشویی هایی با خدمات و متخصصین عالی بسپارید که بتوان عمر بیشتری را به فرش هایمان هدیه دهیم. اگر به هر حال، زمان شست وشوی اساسی فرش ها فرارسیده، معمولا گزینه قالیشویی فرشها در قالیشویی مقابل ماست و ما در اینجا بهترین قالیشویی در مشهد را به نام گوهرشاد معرفی می کنیم که می تواند در چنین مواقعی یکی از بهترین گزینه های روی میز شما باشد.

البته یک نکته را در اینجا فراموش نکنیم که گاهی یک لکه و یا یک مشکل کوچکی که برای فرشمان پیش می آید را می توان با کمترین هزینه و در اسرع وقت آن را تمیز کرد.ه عنوان مثال با استفاده از جاروبرقی می توانید کاملا غبار و خاک داخل تار و پود فرش را بگیرید و سپس با استفاده از شامپوهای مخصوص فرش، درخشندگی دوباره ای به فرش های منزل خود بدهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *