روش تمیز کردن فرش با شامپو فرش

نحوه ی پاک کرن لکه از روی فرش با شامپو فرش در بهترین قالیشویی مشهد

✅قبل از استفاده از هر گونه پاک کننده ای اول لکه را از روی فرش با یک دستمال پاک کنید این کار مانع از اضافه کردن لکه به الیاف فرش می شود.قالیشویی در مشهد

✅مواد خشک را با یک شی نوک تیز پاک کنید و سپس مایع آن لکه را با یک پارچه تمییز بگیرید. لکه رت در جهت عکس لکه پاک کنید اگر آن را بر روی الیاف فرش بمالید، حتما لکه بیشتر پخش شده و کار را بدتر می کند. برای این کار از یک پارچه سفید بدون هیچ گونه آلودگی و لکه ای استفاده کنید زیرا وجود کمترین لکه ها بر روی پارچه ی شما، کار را برای شما سخت تر می کند.

✅در این مرحله از یک پاک کننده فرش استفاده کنید محلول را بر روی لکه اسپری کنید اما مراقب باشید مقدار اسپری زیاد نباشد.

✨?یک نکته مهم اینکه از پاک کننده هایی که سفید کننده دارند خودداری کنید مگر اینکه فرش شما رنگ روشن باشد زیرا ممکن است رنگ فرش را هم از بین ببرد.

✅بگذارید محلول بر روی لکه به مدت 10 دقیقه باقی بماند.و البته ناگفته پیداست که از دسترس بچه ها تا زمان خشک شدن و پاک کردن دور باشد و البته بهترین قالیشویی مشهد گوهرشاد پیشنهاد میکند که تا حد ممکن از عبور کودکان بر روی قسمتی که خیس است جلوگیری کنید زیرا نه تنها به دلیل داشتن مواد شیمیایی برای آنها مضر است بلکه باعث کثیف تر شدن فرش می شود و تمام مواد در تار و پود فرش فرو می رود.

✅در صورت مشاهده لکه دوباره ماده شوینده را روی آن بریزید.حال با جارو برقی به جام منطقه مورد نظر بیفتید تا تمام تار و پود های ان بلند شده و تمام لایه ای آن را ببینید تا اگر هنوز لکه ای باقی مانده است، پاک شود.

قالشویی در مشهد گوهرشاد

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *