گرفتن بوی بد از فرش

گرفتن بوی بد از فرش

چگونه  بوی بد را از فرش بگیریم. ممکن است این روزها در خانه ی ما ایرانی ها وجود گربه و نگهداری حیوانات خانگی مد شده باشد و در کنار این امر ادارا و مدفوع این حیوانات بر روی فرش و وسایل ما می تواند آزاردهنده باشد.

تمیز کردن ادرار:

اگر هنوز ادرار مرطوب است آن را با یک حوله خشک آن را خشک کنید برای این کار حوله را روی ادرار فشار دهید و تا زمان خشک شدن ادرار این کار را ادامه دهید. ولی اگر لکه کهنه است و خودش قبلا خشک شده پس واضح است که این مرحله دیگر لزومی ندارد.

قالیشویی در مشهد

از یک  شوینده ی آنزیم  دار استفاده کنید که در اکثر فروشگاه ها وجود دارد و و بهتر است این شوینده ها براساس فرمولاسیون ادرار حیوانات خانگی باشد و می توان این مواد را بر روی لکه زد و آن ها را پاک کرد.

قالیشویی در مشهد

اما گاهی اوقات پیش می آید که این شوینده های آنزیم دار موثر نیستند در این صورت می توانید از ترکیب آب و سرکه استفاده کنید برای ساخت این ترکیب می توانید از مقدار یکسان سرکه و آب استفاده کنید و آن را روی محل مورد نظر بریزید این کار می تواند بوی بد فرش شما را از بین ببرد.

قالیشویی در مشهد

برای ریختن سرکه روی لکه از یک برس نرم استفاده کنید و بگذارید به مدت 10 تا 15 دقیقه روی لکه بماند و پس از اسکراپ کردن لکه، آن را خشک کنید و تنها پس از خشک شدن می توانید تشخیص دهید که لکه پاک شده یا نه.

قالیشویی در مشهد

لکه را با جوش شیرین بپوشانید و 1 ساعت آن را نگه دارید و البته از سایر پاک کننده های خانگی دیگر نیز می توانید استفاده کنید تمامی این کارها می تواند بوی بد را از بین ببرد.مخلوطی از 0.5 فنجان پراکسید هیدروژن و 1 قاشق چای خوری صابون را در روی جوش شیرین بریزید. ترکیب پراکسید هیدروژن مخلوط با جوش شیرین می تواند یک فوم درست کند در برداشتن بوی بد بسیار موثر است.قالیشویی مشهد گوهرشاد- قالیشویی در مشهد- شستن فرش در مشهد- فرش شویی در مشهد-فرش شویی مشهد-قالیشویی گوهرشاد در مشهد

 ترکیب پراکسید هیدروژن مخلوط با جوش شیرین را بر روی  لکه ها بریزید و سپس بمالید. با استفاده از یک برس نم ، محلول آن را به عمق فرش ببرید. سپس محل را با یک حوله کاغذی بشویید تا هرچه بیشتر لکه از تار و پود فرش خاج شود.  اجازه دهید این منطقه خشک شود و در نهایت با جارو برقی روی لکه بکشید تا کاملا لکه محو شود و بوی بد از بین برود.قالیشویی در مشهد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *