بهترین قالیشویی در مشهد

بهترین قالیشویی در مشهد

بهترین قالیشویی در مشهد

در سایت بهترین قالیشویی در مشهد و در قالیشویی گوهرشاد مشهد ما برای شما توضیح خواهیم داد که چگونه بوی موکت و یا فرش تازه را از خانه خارج کنید.

گایهی بعضی فرش ها و یا موکت هایی که جدید هستند، بوی آنها در خانه می تواند آزاردهنده باشد، برای رفع بوی چسب موکت و یا از بین بردن بوی مواد شیمیمایی که در ساخت موکت و فرش به کار رفته است، بهترین قالیشویی در مشهد، راهکارهایی را به شما ارائه می دهد.

تهویه منزل خود:

بهترین قالیشویی در مشهد

بهترین قالیشویی در مشهد

در و پنجره ها را باز کنید، تهویه اتاق بهترین راهکار برای از بین بردن بوی بد در خانه است. کولر و یا بخاری خود را روشن کنید این وسایل گردش هوا را در خانه بالا می برند و میتواند به رفع سریعتر بوی بد از منزل کمک کند.

بهترین قالیشویی در مشهد

بهترین قالیشویی در مشهد

اگر در منزل کولر ندارید، ار پنکه استفاده کنید. پنکه می تواند گردش هوا را افزایش دهد و بو را پخش کند و همین کار میزان بو را کاهش دهد و در همین حالت هم می توانید ر و پنجره را باز بگذارید. می توانید پنکه را روبه پنجره باز قراردهید تا راحت تر بو خارج شود. تهویه را هب مدت 72 ساعت نگه دارید و حتما در این مدت در و پنجره ها با باشد تا هوا رد و بدل شود و بتوان بو را راحت تر خارج کرد.

راه های دیگر برای حذف بو:

بهترین قالیشویی در مشهد

بهترین قالیشویی در مشهد

همیشه فرش خود را جاروبرقی بکشید. بهتر است مرتب فرش را جارو بکشید. به محض اینکه موکت را نصب کردید آن را حتام جارو بکشید تا اگر ماده ای و یا خاکی و مواد شیمیایی بر روی آن است با جارو از بین برود.

جوش شیرین بریزید:

اگر بوی فرش شما را اذیت می کند می توانید کمی جوش شیرین بر روی فرش بریزید. بزارید یکی دو روز روی فرش باقی بماند سپس آن را جارو بکشید.

بهترین قالیشویی در مشهد

بهترین قالیشویی در مشهد

می توانید از بخار شور هم استفاده کنید با بخار به راحتی می توانید بوی بد فرش را حذف کنید. البته به یاد داشته باشید که این کار آخرین راه حل است زیرا بسیارهزنه بر است و می تواند حتی کار آ هم نباشد.

اقدامات احتیاطی:بهترین قالیشویی در مشهد

از پاک کننده ها برای حذف عطر جدید استفاده نکنید. مواد پاک کننده نباید در مواجهه با موکت به طور کلی استفاده شوند و در مواقع ضروری نیازی به آن ندارند. مواد پاک کننده تمایل دارند که بقیه را کنار بگذارند که می تواند به موکت آسیب برساند. از پاک کردن بوی از طریق پاک کننده اجتناب کنید.

اگر به بوی حساس هستید، یک فرش بدون VOC را امتحان کنید. ترکیبات آلی فرار (VOC) تولید بسیاری از بوی فرش جدید. بعضی از افراد به VOC بسیار حساس هستند و ممکن است در پاسخ به فرش جدید مشکلات تنفسی داشته باشند. اگر بهداشت شما بوسیله فرش جدیدی تحت تاثیر قرار گیرد،آن را نخرید.

صبور باشید:

برای از بین بردن بوی بد موکت و فرش خود می توانید کمی صبور باشید تا به مرور زمان این بو از بین برود.

قالیشویی مشهد

قالیشویی در مشهد

بهترین قالیشویی در مشهد

مرمت فرش

رفو کردن فرش

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *