قالیشویی در مشهد

نحوه ی جابه جایی وسایل سنگین در راه پله ها

نحوه ی جابه جایی وسایل سنگین در راه پله هانحوه ی جابه جایی وسایل سنگین در راه پله ها

نحوه ی جابه جایی وسایل سنگین در راه پله ها چگونه است؟ حتما تاکنون تجربه اسباب کشی داشته اید و می دانید چقدر جابه جایی وسایل سنگین مخصوصا بالا و پایین بردن آنها مشکل است. اما قالیشویی خوب در مشهد این مشکل را برای شما حل کرده است.

با توضیحات ما حتما از اینکه انقد راحت وسایل و مبل را جا به جا می کنید، شگفت زده خواهید شد.

جابه جایی مبل از روی مبل ها:

مسیر رفت و آمد را خالی کنید:

مطمئن شوید که مسیری که می خواهید مبل و یا وسایل را جابه جا کنید، از هرگونه مانع و وسیله ای خالی است. همچنین ارتفاع سقف  و عرض راهرو را اندازه گیری کنید.

 یک طرح عملی را پایه ریزی کنید و بدون برنامه چیزی را جا به جا نکنید، مطمئن شوید که به خود و یا به دیوارها و سقف آسیبی نمیرسد و یا مبل به اندازه ی کافی فضا دارد تا در اتاق های بالا یا پایین جاگیر شوند.

تشک و بالش را از روی مبل بردارید:

برای سبک تر کردن مبل، هر چه را روی مبل است بردارید.

چارچوب فلزی و یا چوبی مبل را با طناب ببندید و تمامی بالش ها و قسمت های اضافی مبل را به طور جداگانه با یک طناب دیگر ببندید.

برای اینکه طناب شکل بالشتک های مبل را خراب نکند و به راحتی بر روی پله ها حرکت کند، زیر آن را یک مقوا قرار دهید و بالشتک ها را روی آن قرار دهید و سپس ببندید.

بالشت های مبل را از لای در رد کنید و از روی پله ها هل دهید.

البته همانطور که گفته شد از سمت مقوا آن را روی زمین قرار دهید و سپس آن را هل دهید. مقوا اصطکاک بین پله و پارچه مبل را کاهش می دهد. اگر پله ها زاویه دار بود می توانید آن را هدایت کنید در بین پله ها تا بتواند راحت تر پایین رود.

 

خروج از نسخه موبایل