پاک کردن لکه های عمیق با قالیشویی در مشهد

پاک کردن لکه های عمیق با قالیشویی در مشهد

اگر موکت و فرش در منزل دارید و البته بچه و خیوان خانگی هم هست پس باید راه هایی را یاد بگیرید تا بتوانید بدون کرایه کردن و یا دستگاه های مخصوص، فرش و موکت خود را پاک کنید. قالیشویی در مشهد این راهکار را به شما ارائه می دهد پس با ما همراه باشید.

اما ترفندهای شناختن تمیز کردن لکه های فرش ، لزوماً دانش رایج نیست. به همین دلیل ما از متخصصان قالیشویی در مشهد خواسته ایم كه به یك نگرانی بسیار مهم مردم معمولاً پاسخ دهند: چگونه فرش خود را به بهترین روش ممکن تمیز كنید.

پاک کننده های مورد نیاز: جوش شیرین یا صابون ظرف (در عوض می توانید از همان کالایی استفاده کنید که در بخار تمیز کننده ها استفاده می شود)

ابزار مورد نیاز: مسواک کهنه و کارکرده ، برس ، پارچه تمیز یا حوله ، و سطل

یک سطل آب گرم و ابزار تمیز کردن مورد نظر خود را آماده کنید.
برای خلاص شدن از شر گرد و غبار، تمام منطقه ای را که می خواهید تمیز کنید جارو بکشید.
در صورت استفاده از جوش شیرین، روی لکه بپاشید تا کاملاً پوشانده شود. در صورت استفاده از صابون ظرف، اندازه لکه را اندازه بگیرید و از 1 قاشق غذاخوری در هر 6 تا 8 اینچ لکه استفاده کنید.
جوش شیرین را روی لکه هل دهید تا کاملا حباب بزند.
با استفاده از یک برس قدیمی ، مسواک ، دستمال یا حوله ، لکه را به آرامی با آب گرم بشویید.
کف را کاملاً خیس نکنید، فقط کافی است آن را مرطوب کنید تا خاک / لکه را از بین ببرد.
فن را روشن کنید، یا پنجره های اطراف را باز کنید تا هوا فرش را خشک کند.
پس از خشک شدن ، دوباره جارو کنید.

خرید یا اجاره ماشین برای تمیز کردن فرش شما تنها راه بیرون کشیدن لکه های سرسخت نیست.اگر فرش شما کلی کثیف شده و در ضمن نمیخواهید آن را با استفاده از دستگاه های شوینده بشویید پس باید راه پاک کردن لکه های عمیق با قالیشویی در مشهد را بلد باشید.

خبر خوب این است که اگر جاروبرقی دارید می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. به دو ابزار احتیاج دارید: یک برس شستشوی سفت و سخت (بزرگترین کار شما – بهترین کار لاستیک) و یک بطری اسپری.

شما به موارد زیر نیز نیاز خواهید داشت:

مخلوطی از آب و مقداری مواد شوینده
مقداری نمک
مقداری جوش شیرین
چند دستمال قدیمی یا حوله های پارچه ای تر. (استفاده از پیراهن قدیمی هم می تواند گزینه خوبی باشد.)

 مقدار کمی صابون (یک قاشق چای خوری 1/8) را با آب موجود در بطری مخلوط کنید. آن را بیش از حد تکان ندهید ، اما بگذارید مخلوط شود.

جوش شیرین و نمک را بر روی لکه بریزد و سپس مخلوط آب و صابون را بر روی محل اسپری کنید و اجازه دهید مدتی باقی بماند.

سپس با مسواک و یا برس فرش را در یک جهت کشید این کار تمامی مو و کرک فرش و یا موکت را بر می دارد و شما می توانید بهتر لکه را پاک کنید. این روش برای کودکان و حیوانات خانگی کاملاً بی خطر است.

مواد شیمیایی و مواد تمیز کننده ای که برای تمیز کردن فرش استفاده می شود ، گاهی اوقات می تواند برای افرادی که نسبت به مواد خاصی حساسیت دارند، بسیار قوی باشد.

سرکه، صابون ظرف و آب. یک قاشق غذاخوری صابون ظرف را در یک چهارم آب گرم بریزید ، سپس 1/4 قاشق چای خوری سرکه سفید اضافه کنید. این یک پاک کننده خوب کلی است. قبل از استفاده از لکه ، حتماً محلول را روی نقطه ای کوچک و ناچیز روی فرش تست کنید.

جوش شیرین : جوش شیرین می تواند یک پاک کننده ی خیلی خوب باشد به خصوص برای خون و نوشیدنی ها و سپس با استفاده از پارچه و یا یک حوله لکه را پاک کنید.

تمیز کردن فرش در قالیشویی مشهد

نحوه ی پاک کردن لکه فرش به طور طبیعی

مراحل شست و شوی فرش در قالیشویی مشهد

قالیشویی در مشهد

قالیشویی مشهد

پاک کردن لکه های عمیق با قالیشویی در مشهد

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *