شستن فرش در منزل با دستگاه در مشهد گوهرشاد

شستن فرش در منزل با دستگاه در مشهد گوهرشاد

شستن فرش در منزل با دستگاه در مشهد گوهرشاد

شستن فرش در منزل با دستگاه در مشهد گوهرشاد

اگر می خواهید فرش شما به صورت عمقی تمیز شود و بوی بد آن از بین برود لازم نیست که حتما هزینه های گزاف کنید و ی از مواد شوینده ی گران قیمت استفاده کنید با کمترین هزینه فرش خود را در منزل با قالیشویی گوهرشاد مشهد بشویید.

این روس هم به صورت خشک شویی انجام می شود و هم به صورت خیس و مرطوب کردن فرش.

قبل از هر کاری حتما فرش خود را جارو برقی بکشید شما می توانید آلودگی ها را با آب و یک مایع شستشوی مخصوص فرش از الیاف و تار و پودرهای داخل فرش خود را خارج نمایید. و اگر نمی خواهید منتظر خشک شدن فرش خود باشید می توانید از قالیشویی گوهرشاد مشهد بخواهید تا در منزل با دستگاه فرش شما را بشورند. شستن فرش در منزل با دستگاه در مشهد گوهرشاد

آماده کردن اتاق قبل از تمیز کردن فرش:

بهترین قالیشویی مشهد در سال 98 بهترین قالیشویی مشهد در سال 98

هر چیزی که روی زمین است را بردارید زیرا قبل از اینکه بخواهید عمقی فرش را تمیز کنید باید سطح فرش را پاک کنید. هر گونه دفتر، اسباب بازی ، دمپایی و سایر اقلام را از روی فرش بردارید همچنین برخی خرده ریز و آشغال هایی که با چشم قابل دیدن هستند.

وسایلی چون تلویزیون، میز، میز ناهار خوری و تلفن و میز تلویزیون و مبل و … را از روی فرش برداشته و در صورت امکان آن را به اتاق دیگری منتقل کنید. اما اگر وسایل بزرگ و سنگینی دارید که حمل و نقل آنها برایتان مشکل است مثل کتابخانه و یا مبل های بزرگ، می توانید زیر پایه ی آنها ورقه آلومیینیوم قرار دهید.

کاملا فرش را جارو بکشید و مخصوصا جاهایی را که مبل و سایر وسایل بزگ قرار داشته اند، کاملا و خیلی محکم جارو بکشید تا تمام گرد و غبارها از داخل آن خارج شود.

لکه گیری کنید:

شستن فرش در منزل با دستگاه در مشهد گوهرشاد

شستن فرش در منزل با دستگاه در مشهد گوهرشاد

اگر از قبل لکه ای بسیار قابل مشاهده هنوز بر روی فرش باقی مانده اول آن را پاک کنید و بعد به تمیز کاری کلی بپردازید. از مایع شوینده خود روی لکه بریزید 15 تا 20 دقیقه صبر کنید و سپس با یک اسفنج یا پارچه نمناک روی لکه ضربه بزنید حواستان باشد که آن را نمالید. اگر مواد شوینده مناسب ندارید، مقداری کرم اصلاح صورت آقایان را بر روی محل ریخته، سپس 30 دقیقه صبر کنید و بعد آن را پاک کنیدو بر روی آن سرکه اسپری کنید. می توانید برای پاک سازی از ترکیب بوراکس، سرکه و نمک استفاده کرده و آن را بر روی لکه اسپری کنید و تا اجازه دهید فرش خشک شود و سپس آن را جارو بکشید. اگر بوراکس ندارید می توانید از جوش شیرین استفاده کنید.

با قالیشویی گوهرشاد مشهد، بهترین قالیشویی مشهد، تماس بگیرید و آنها یک دستگاه پاک کننده فرش دارند و آن را همراه خود می آورند. این دستگاه شبیه به جارو برقی است با این تفاوت که از خود بخار خارج کرده و کاملا به صورت عمقی داخل و الیاف فرش را تمیز می کند. اگر در سال ود بار یا بیشتر فرش خود را می خواهید با این روش بشویید یکی از همین دستگاه ها تهیه کنید در غیر این صورت می توانید آن را به همکاران محرب ما قالیشویی گوهرشاد مشهد بسپارید.بهترین قالیشویی در مشهد در سال 98

دستگاه را پر کنید:

دستگاه را اگر خودتان خریدید براساس بروشور آن از مایع شوینده و آب پر کنیدبرخی از این دستگاه ها برای آب مخزن جداگانه ای دارند. قبل از ریختن مواد داخل دستگاه آن را به برق نزنید.بهترین قالیشویی در مشهد در سال 98

اگر کسی در منزل شما مشکل تنفسی دارد و یا خود شما با مواد شیمیایی مشکل دارید می توانید تانک دستگاه را با سرکه سفید پر کنید البته از قبل حتما مطالب دستگاه را به خوبی بخوانید چون ممکن است ریختن سرکه در آن یکی از ممنوعیت های گارانتی آن باشد.

تست کنید:

یک نقطه را به عنوان تست با دستگاه تمیز کنید تا مطمئن شوید که لکه ها را می تواند پاک کند و فرش شما رنگ پس نمیدهد. برای شروع به تمیز کاری از در ورودی شروع کنید و سعی کنید پوزیشن قرار گرفتن شما پشت به در باشد. این کمک می کند تا پای شما بر روی جاهایی که تمیز شده اند قرار نگیرد و آخرین نقطه در خروجی شما باشد. اگر احساس میکنید هنوز فرش کثیف است. صبر کنید فزش خشک شود و دوباره شستن را شروع کنید.

در و پنجره ها را باز کنید و اجازه دهید که فرش خشک شود این کار ممکن است چند ساعت و یا کل شب تا صبح طول بکشد.بهترین قالیشویی در مشهد در سال 98

باز گذاشتن در و پنجره کمک می کند تا هوا در داخل اتاقا رد و بدل شود و مانع از ماندن رطوبت در داخل فرش شود. و به هیچ عنوان تا خشک شدن کامل فرش نه وسیله ای بر روی آن قرار دهید و نه بر روی آن رفت و آمد کنید.

اگر دستگاه برای شرکت ما باشد آب داخل دستگاه را خالی نمی کنند اما اگر دستگاه متعلق به خود شماست حتما به مرکز آن زنگ بزنید و بپرسید که چگونه آب داخل تانک دستگاه را خالی کنید.

خشک شویی فرش:بهترین قالیشویی در مشهد در سال 98

یک مایع شوینده خشک شویی برای فرش خریداری کنید که این مایع در اغلب سوپر مارکت ها یافت می شود. این شوینده ها معمولا پودرهایی هستن که برای پاک کنندهگی فرموله شده اند و تمامی کثیفی ها و خاک های داخل فرش را می شکنند و آن را از بین می برند. برخی از این پودرها نیاز به کمی آب هم دارند. اگر خودتان بخواهید این خشک شویی را انجام دهید قادر به پاک کردن لکه نخواهید بود زیرا تنها می توانید خاک داخل فرش را بیرون بکشید برای پاک کردن لکه ها باید آن را به مدرن ترین قالیشویی مشهد گوهرشاد بسپارید تا آن را برای شما لکه زدایی کند.

محلول تمیز کردن را روی فرش بپاشید و آن را روی الیاف بمالید. با توجه هب دستورالعمل آن به اندازه مواد را روی فرش بپاشید. آن را روی فرش خود بگذارید. مطمئن شوید که کل فرش شما با این مواد پوشانده شده است.اما مقدار زیاد هم نریزید چون اضافات آن به فرش شما نفوذ کرده و حتی با جارو برقی هم بیرون نخواهد آمد. پودر را که بر روی فرش پاشیدید 15 تا 20 دقیقه صبر کنید.

بهترین قالیشویی در مشهد در سال 98

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *