روش شستن مبل های مخمل

چگونه مبل های مخملی را بشوییم؟

قالیشویی در مشهددر بهترین و اولین قالیشویی آنلاین در مشهد به شما چگونگی پاک کردن مبل های مخملی را به ساده ترین روش ممکن توضیح خواهیم داد.

سطح مبل را بشویید. از برس موی نرم  یا برس موی کودک استفاده کنید و روی مبل کامل در حرکات دایره ای کوچک بدهید تا هر خاکی که روی آن است را از بین ببرد. حرکت به عقب و جلو نیز می تواند کمک کننده باشد. نرمی برس شما نکته ی بسیار مهمی است زیرا مانع از آسیب رساندن به مبل شما می شود.بهترین قالیشویی در مشهد

با استفاده از بخش مخصوص مبل در داخل جارو برقی خود، مبل را جارو بکشید ولی باید حتما درجه مکش جارور برقی در پایین ترین درجه قرار دهید.همچنان برس و خلاء مبل خود را به صورت هفتگی ادامه دهید. جارو کردن به طور مرتب مانع از ورود خاک به الیاف مبل می شود. شما می توانید مبل خود را بیشتر بپوشانید یا هر زمان که متوجه کثیفی و گرد و غبار شدید، آن را جارو بکشید.

با قالیشویی گوهرشاد در مشهد درخشش منزلتان را تجربه کنید.

تمیز کردن یک لکه

اولین قالیشویی آنلاین در مشهدلکه ها را به سرعت با یک حوله ای از جنس کتان پاک کنید.این کار را به محض اینکه لکه ایجاد شد انجام دهید این کار مانع از ایجاد لمه ی عمیق در پارچه مبل می شود به هیچ عنوان لکه را نمالید زیرا این کار تنها آن را بیشتر پخش کرده و پاک کردن آن را سخت تر می کند. اگر بگذارید که لکه خشک شود، باز هم پاک سازی آن را سخت تر می کند.

پارچه را با یک برس مویی براق کنید. از یک برس نرم برای شانه کردن به ناحیه پارچه استفاده کنید. این کار باعث می شود تا تمامی مواد به سطح آمده و لکه راحت تر پاک شود.

پاک کننده لکه را روی لکه بریزید. از مقدار کمی پاک کننده لکه به عنوان حلال استفاده کنید. به طور معمول این ها به صورت فوم یا اسپری هستند و حاوی آب نیستند. مبل مخملی خود را تماما به این ماده آغشته نکنید، فقط قسمتی را که دارای لکه است، اسپرس کنید.

لکه های نرم را با یک پارچه تمیز، تمیز کنید. پاک کننده پارچه را روی لکه بزنیداما آن را روی مبل نکشید. همچنان پارچه را تمیز کنید تا خشک شود و تمام پارچه را از روی مبل بردارید. مراحل را تکرار کنید تا لکه از روی مبل خود برداشته شود.قالیشویی گوهرشاد در مشهد

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *