متد های شستشوی فرش قالیشویی در مشهد

متد های شستشوی فرش قالیشویی در مشهد

خشکشویی فرش یکی از متدهای جدید برای شستن فرش بدون استفاده از آب است که از ماشین های جدیدی برای این کار استفاده می شود و رطوبت بسیار کمی دارد و یا اصلا رطوبت ندارد و در نتیجه زیبایی فرش حفظ می شود. متد های شستشوی فرش قالیشویی در مشهد را در اینجا بیاموزید.

طبق گزارش ها، شستن فرش و تمیز کردن فرش در کل برای فرش خوب نیست اما در دهه های اخیر استفاده از فن آوری های سبز، نیاز به آموزش کمتر، استفاده آسان و صرفه جویی در زمان این نوع تکنولوژی ها را بسیار باب کرده است.

این نوع سیستم ها به عنوان سیستم های با رطوبت بسیار کم شناخته می شوندو و فرایند خشک کردن فرش بسیار سریع است.

پیش تصفه کننده ها و یا مواد شوینده مخصوص این دستگاه ها باعث می شوند تا خاک و گرد و غبار موجود در فرش ها به راحتی شکسته شوند و معمولا قبل از خشکشویی فرش، مواد شونده را بر روی فرش اسپری می کنند.

ترکیب خشک:

یک ماده تمییز کننده 98% قابل جذب را به طور مساوی بر روی فرش میریزند برای ناحیه های بزرگ فرش از مسواک های چرخنده ی این دستگاه ها استفاده می شود و تمامی گرد و غبارها و آشغال ها را از روی فرش پاک می کند، و دیگر نیازی به جاروبرقی کشیدن ندارد.

کپسوله سازی:

در دهه 1960 پلمیرهای جدیدی شروع به متبلور شاخحتن ذرات خاک کردند. محلول تمیز کننده توسط دستگاه دوار، “CRB” ضد چرخش برس، اپلیکاتور برس یا اسپری فشرده سازی انجام می شود.و باقیمانده مواد از قسمت دیکری در دستگاه خارج می شود.

طبق گفته متخصص ICS ، شواهد نشان می دهد كه كپسوله كردن ظاهر فرش را در مقایسه با سایر سیستم ها بهبود می بخشد و خیلی راحت می تواند فرش را برای استفاده آماده کند.

کلاهک:

پس از تمیز کردن محصول در محلول ، به صورت مه ، روی یک بافر گرد یا “درپوش” روی سطح قرار داده می شود. این دستگاه صنعت شبیه به یک بافر کف است ، با یک چرخش چرخش جاذب که خاک را به خود جذب می کند و بارها شستشو می شود یا تعویض می شود. روش بنت تمیز کردن کاملاً خشک نیست و شامل مدت زمان خشک کردن کوتاه است و آن را به عنوان یک محلول برای تمیز کردن عمیق خاک یا بوی مناسب برای فرش های با ارزش در نظر گرفته است.  برای کاهش در هم رفتن کرک ها، پد جاذب را باید با محلول تمیز کننهد به خوبی چرب کرد.

استخراج حلال:

مواد پاک کننده را به مدت 5 تا 10 دقیقه روی فرش می ریزند و سپس با مقداری آب داغ که در درون دستگاه است آن را می شویند. این نوع شست و شو کاملا خشک نیست و برای خشک کردن فرش باید 1 تا 4 ساعت باید صبر کنید اما یک مزتی آن این است که عمیق ترین الیاف را تمیز می کند.

بهترین قالیشویی در مشهد

بهترین را برای شسیتن فرش در منزل

اولین قالیشویی آنلاین در مشهد

سه سوته فرش خود را بشویید.

فرش خود را برق بیاندازید

متد های شستشوی فرش قالیشویی در مشهد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *