بهترین لکه بر فرش

چگونه لکه ها را با شوینده ی خانگی پاک کنم؟ بهترین لکه بر چیست؟بهترین قالیشویی در مشهد

در بهترین و اولین قالیشویی مشهد یاد بگیرید که چگونه خودتان بهترین شوینده را برای لکه های سطحی فرش خود بسازید.

?در اولین قدم وظیفه شما این است که با یک پارچه سفید و تمیز و بدون هیچ گونه لکه ای، فرش خود را تمیز کنید و توجه داشته باشید که حتما پارچه خشک و یا در حد بسیار کم نمناک باشد. برای نتیجه بهتر می توانید از چند قطره آب ولرم بر روی لکه استفاده کنید.

حالا دست به کار میشویم. شما همیشه می توانیدبا کمترین امکانات بیشترین نتیجه را بگیرید اگر با بهترین قالیشویی مشهد همراه ما باشید :

?قدم بعدی بعد از پاک کردن لکه با دستمال، این است که مواد مورد نیاز خود را با هم مخلوط کنید. این مواد بسیار ساده و ارزان قیمت بوده و همیشه در تمامی خانه ها و به سادگی یافت می شود. برای مخلوط کردن مواد خود یا از یک کاسه کمک بگیرید و یا از یک اسپری خالی که در منزل دارید.

?مقداری جوش شیرین و سرکه سفید را با هم در تقریبا نیم لیتر آب مخلوط کنید و آنها را هم بزنید تا خوب با هم مخلوط شوند برای تریکب بهتر مواد، آب گرم می تواند کمک کننده باشد. برای خوشبو کردن فرش خود می توانید از یک اسانس خوشبو مثل لیمو که در منزل دارید در حد دو قطره استفاده کنید. این مخلوط برای هر گونه لکه ای جواب گو است و بسیار عالی عمل می کند.بهترین قالیشویی در مشهد

?برای سفید تر شدن فرش خود به جای سفید کننده از پراکسید هیدروژن استفاده کنید. برای لکه های سخت تر و روشن شدن فرش خود، 3 درصد محلول پراکسید هیدروژن را با صابون تمیز و آب گرم مخلوط کنید.در این مورد هم پس از اسپری کردن مواد بر روی محل مورد نظر بعد 19 تا 5 دقیقه آن را پاک کنید.

?اگر شما با یک پارچه مرطوب بر روی لکه می کشید، حتما پس از آن از یک پارچه خشک هم استفاده کنید، در این هنگام که پارچه مرطوب را بر روی لکه می کشید، لکه شروع به بالا آمدن میکند و بهترین زمان است که شما با پارچه خشک رطوبت آن را بگیرید و پاک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *