چگونه فرش را خشک کنیم

چگونه فرش را خشک کنیم؟

اگر شما فرش و یا موکتی دارید که خیس شده است بهترین راهی که به نظر هر کسی می رسد این است که آن را بیرون پهن کند. اما گاهی اوقات مشکل بزرگی که اغلب اوقات پیش می آید این است که فرش یا موکت بسیار بزرگ هستند و جابه جایی آنها بسیار سخت است و مجبورید در همان مکان آن را خشک کنید.چگونه فرش را خشک کنیم

قالیشویی در مشهد

بهترین قالیشویی در مشهد

قالیشویی برتر در مشهد

قالیشویی گوهرشاد مشهد

سایت آنلاین قالیشویی

خشک کردن سریع فرش:چگونه فرش را خشک کنیم

یک حوله و یا یک پارچه را روی فرش خیس بیندازید و آن فشار دهید تا حدی که آب کاملا به داخل حوله جذب شود.و اگر هنوز خیس بود حوله خشک دیگری را جایگزین کنید و به خسک کردن ادامه دهید. و حما چک کنید که زیر فرش و پارکت یا کف پوش و موکت زیر آن خیس نباشد.

حال فرش خود را جارو بکشید اما نه جارو برقی خانگی خود زیرا این جاروهای خانگی برای فرش های خشک به کار می روند و در صورت استفاده بر روی فرش خیس خواهند سوخت.پس از جاروبرقی های مخصوص این کار استفاده کنید.می توانید این جاروها را از جایی کرایه کنید.

چگونه فرش را خشک کنیم

وقتی این کار را با جاروبرقی های مخصوص انجام دادید و فرش خشک شد. این جاروها درست است که فرش را خشک می کنند اما قسمت پشت فرش و یا قسمت زیرین مثل پارکت و موکت را خشک نمی کنند پس حواستان به این قسمت هم باشد.

به تانک جارو برقی نگاهی بیندازید و مراقب باشید که لبریز نشود ممکن است مجبور شوید چندین بار آب آن را تخلیه کنید.

یک راه دیگر این می تواند باشد که از سشوار برای خشک کردن استفاده کنید اما این کار از دو راه دیگر زمان بر تر است.

چگونه فرش را خشک کنیم

برای خشک کردن فرش خیس، باید حتما وسایل را از روی آن بردارید زیرا باید زیر فرش را چک کنید و باید خیلی سریع فرایند خشک کردن را انجام دهید تا بتوانید نظم را به خانه خود برگردانید.

اگر فرش را بگذارید خیس بماند هم به فرش آسیب می رساند هم به وسایل.

قالیشویی در مشهد

مقدار آب زیر فرش را بررسی کنید. خلاصی از دست آب روی فرش تنها قدم اول است پس در مرحله بعد به خشک کردن زیر فرش هم برسید زیرا در غیر این صورت فرش شما به مرور تغییر شکل خواهد داد. می توانید برای تست کردن وجود آب در پشت فرش، روی آن را راه بروید می توانید آب را در داخل تار و پود آن در زیر احساس کنید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *