چگونه در قالیشویی در مشهد فرش را خشک می کنند؟

چگونه در قالیشویی در مشهد فرش را خشک می کنند؟

اصولی که در اینجا برای خشک کردن فرش بیان می شود توسط قالیشویی در مشهد انجام می شود و می تواند متد بسیار عالی برای خشک کردن فرش باشد پس با ما همراه باشید. چگونه در قالیشویی در مشهد فرش را خشک می کنند؟ مقاله ای است که ما در این بخش به آن می پردازیم.

اصل اساسی این سیستم تمیز کردن این است که ما از آب گرم شده استفاده می کنیم و تحت فشار قرار می دهیم تا خاک از فرش شما شسته شود.

همانطور که تصور می کنید هنگام استفاده از آب برای شستشوی خاک از فرش، می خواهید از آب نسبتاً خوبی استفاده کنید. و گرچه دستگاه های ما دارای خلاء بسیار قوی برای جذب اکثر آب و انتقال آن به بیرون از مخزن پسماند در کامیون ما هستند ، فرش شما به اندازه کافی مرطوب خواهد ماند.

اگر به طور کامل در دستگاه های خود رها شود، فرش شما بین 6 تا 12 ساعت خشک می شود. با این وجود می توانید با باز کردن پنجره ها، به فرایند خشک شدن فرش ها کمک کنید.

تمام این سیستم ها مبتنی بر تأمین مدت زمان خشک کردن کوتاه مدت هستند (به طور معمول در محدوده 2-4 ساعت) و در عین حال سطح قابل قبولی از فرش تمیز به شما ارائه می دهند. این زمان خشک کردن کوتاه تر با انجام تمیز کردن سطح ، فیبر و الیاف انجام می شود.

تجربه متخصصین موجود در قالیشویی در مشهد:

دومین عامل مؤثر در زمان خشک شدن فرش شما تجربه و فداکاری تکنسین خدمات شما خواهد بود. پس از تمیز کردن فرش تجربه کادر متخصص بسیار مهم است که از آب کافی برای شست و شوی آن استفاده کنند تا آب اضافی بر روی فرش باقی نماند. ما به تکنسین ها و کادر متخصص خود در قالیشویی در مشهد یعنی گوهرشاد مشهد افتخار می کنیم.

چگونه رطوبت بر زمان خشک شدن فرش تأثیر می گذارد

عامل سوم یکی از مواردی است که ما به عنوان پاک کننده های حرفه ای کنترل کمی بر روی آن داریم ، با این حال می تواند تفاوت زیادی را در زمان خشک شدن نهایی فرش شما ایجاد کند. و این عامل رطوبت هم در خانه شما و هم در خارج از خانه است. شما می بینید که چگونه فرش خشک می شود.

رطوبت موجود در فرش شما باید در هوا تبخیر شود. این تنها در صورتی اتفاق می افتد که هوا خشکتر از فرش باشد. و در شرایط بسیار مرطوب هوا نمی تواند رطوبت زیادی را به خود جذب کند و قرار است فرش شما برای خشک شدن طولانی تر شود.

به همین دلیله که از شما می خواهم که پنجره های خانه خود را باز بگذارید.کارهای بسیاری وجود دارد که می تواند فرش شما را سریعتر خشک کند و می توانید زودتر آن را دوباره به حالت عادی برگردانید.

4 مرحله ضروری برای خشک شدن سربع فرش:

فرش را دیر به دیر نشویید زیرا هر چه بیشتر فرش استفاده شود حجم گردو غبار بیشتر شده و در نتیجه مان بیشتر و آب بیشتری برای تمیزکاری ان لازم است و همین امر باعث می شود فرش دیرتر خشک شود.

وقتی فرش را به منزل منتقل کردید حتما دو پنجره که روبروی هم هستند را باز کنید تا جریان هوا افزایش یافته و به راحتی بتوانید فرش خود را خشک کنید.

استفاده از یک تهویه در روزهای سردی که امکان باز کردن پنجره وجود ندارد.

از آنجا که فرش شما پس از تمیز کردن حرفه ای در حال خشک شدن است، گروه قالیشویی در مشهد گوهر شاد به شما چندین نکته را اراده می دهد تا تجربه شما ایمن تر و بهتر شود. از نظر ایمنی هنگام راه رفتن بر روی فرش مرطوب بسیار محتاط باشید، به خصوص در جایی که فرش بر روی کفپوش و یا کاشی پهن شده است.

اولا اینکه فرش مرطوب لغزنده است و شما به راحتی سر می خورید و دوم اینکه کفش و پای شما کاملا تمیز نیست و همراه خود مقداری گرد و غبار و کثیفی دارد وبا پا گذاشتن روی فرش مرطوب کثیفی را بدتر از قبل به آن منتقل می کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *