شستن فرش در قالیشویی در مشهد

شستشوی فرش در قالیشویی در مشهد

شستن فرش در قالیشویی در مشهد

بین شستن فرش با آب، بخار و یا خشک تردید دارید؟ بهتر است فرش ارزشمند و گران قیمت خود را در خطر آسیب قرار ندهید. شرکت های قالیشویی معتبر به صورت حرفه ای کار تمیز کردن فرش را انجام می دهند.

در این شرکت ها نیروهای متخصص مانند کارخانه قالیشویی در مشهد، به خوبی می دانند، بهترین راه برای تمیز کردن فرش کدام است. با هماهنگی قبلی بهترین شستشو را انجام می دهند. تعمیر و رفوی قسمت های آسیب دیده فرش نیز بخشی از خدمات قالیشویی در مشهد است. این خدمات توسط نیروهای با تجربه انجام می شود. شستن فرش در قالیشویی در مشهد با کلی کادر مجرب و درست انجام می شود که می توان به آن ها اعتماد کرد و فرش را شسته و رفته تحویل گرفت. با مراحل انجام این کار شما را آشنا خواهیم کرد.

شستن فرش با آب فراوان

شستن فرش در قالیشویی در مشهد

شستشوی فرش به چند طریق صورت می گیرد. در روش سنتی معمولا کارگران قالیشویی به وسیله فرچه های دستی یا ماشینی روی فرش حرکت می‌کنند. البته قبل از این مرحله خیساندن فرش است.

روش‌های مختلفی برای شستشوی فرش وجود دارد. با توجه به امکانات و جنس فرش بهترین روش شستشوی فرش را انتخاب کنید. استفاده از شوینده مناسب و نحوه شستشوی فرش در حفظ کیفیت و دوام فرش موثر است. نحوه خشک کردن، پس از شستشو نیز از موارد مهم است. چنانچه فرش به درستی و در ظرف ۲۴ ساعت خشک نشود، امکان رشد قارچ و عوامل بیماری زا در آن بیشتر می‌شود. قبل از شستشوی فرش همه جوانب را در نظر بگیرید.

سیستم شستشوی فرش با آب، یکی از روش های متداول برای تمیز کردن فرش در منزل است. اکثر افراد با استفاده از شیلنگ آب، فرش را به طور کامل خیس کرده و از شوینده‌ها برای شستشوی فرش استفاده‌ می‌کنند. در این روش هزینه قالیشویی حذف می‌شود. این روش می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد. شستشو با آب گرم و شوینده‌های غیر استاندارد موجب آسیب به فرش می‌شود. بدترین شیوه شستشو برای فرش های نفیس دستباف استفاده از پودر و آب داغ است. این روش باعث رنگ دادن فرش می شود. شستشوی فرش دستباف در قالیشویی، بهترین راه برای حفظ کیفیت فرش است.

پس از شستشوی فرش مرحله آبگیری است. در قالیشویی ها آبگیری معمولا به دو روش انجام می شود. روش سنتی تر استفاده از آبگیرهای دیگی است. معمولا چند فرش در این آبگیرها قرار می دهند. تا کردن فرش ها و چرخش این آبگیر می تواند به فرش آسیب بزند. مواردی مثل تاب افتادن فرش از شایع ترین آسیب هاست. اما این آبگیرها مناسب پتو و پرده هستند. روش دیگر استفاده از آبگیر های لوله‌ای است. این دستگاه ها جدیدتر هستند. فرش ها پس از شستشو به صورت لول و تکی وارد آبگیر می شوند. دستگاه با چرخش در دور بالا آب فرش را می گیرد. این روش به فرش آسیبی نمی رساند.

قالیشویی در مشهد

شستن فرش در قالیشویی در مشهد

کارخانه قالیشویی در مشهد

نحوه ی شستن فرش در قالیشویی در مشهد

بهترین قالیشویی در مشهد

قالیشویی آنلاین در مشهد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *