مراحل شستشوی فرش در قالیشویی مشهد

✅مراحل شستشوی فرش در بهترین قالشویی مشهد

مراحل شستشوی فرش. این مقاله از کارخانه قالیشویی گوهرشاد،اولین قالیشویی آنلاین در مشهد، بخوانید.تا با مراحل شستشوی فرش بیشتر آشنا شوید. مراحل شستشوی فرش در قالیشویی مشهد چگونه است؟ یکی از مسائلی که برای مردم پیش می آید این است که مراحل شستشوی فرش در قالیشویی مشهد به چه شکل است و می خواهند با اطمینان بیشتری آن را به ما بسپارند.

✅بررسی فرش قبل از شستشو در مشهد

بازدید از فرش برای کنترل ایراد های فرش قبل از قالیشویی ضروری است. در صورتی که فرش نیاز به ترمیم دارد باید قبل از شستشو، اصلاح شود. و یا در صورت حساس بودن جنس فرش با دقت و احتیاط بیشتری شسته شود.

✅خاکگیری فرش:

یکی از مراحل مهم قبل از قالیشویی مرحله خاکگیری می باشد. این امر برای بالابردن کیفیت شستشوی فرش بسیار مهم است. اینامر در کارخانه قالیشووی گوهر شاد با دستگاه های مخصوص خاک گیری و گرفتن غبار روز دنیا انجام می شود.

✅تثبیت رنگ فرش:

تثبیت رنگ برای فرش های دستباف خاص و رنگ ده امری ضروری می باشد. تا در هنگام شستشوی فرش فرش رنگ قاطی نکند. در این مرحله بسیار مهم است. که اگر فرش بر اثر خیس شدن رنگ قاطی کرده حتما رنگ برداری شده و تثبیت رنگ شود. این کار توسط کارشناس خبره قالیشویی انجام می شود.

لکه برداری:

شستشوی لکه های فرش نیز یکی از موارد مهم در قالی شویی می باشد. که باید با توجه به نوع لکه با مواد شوینده خاص شسته شود.قالیشویی در مشهد

قالیشویی:

پس از لکه برداری، شستشوی کلی فرش انجام می گیرد. که با توجه به جنس، تراکم و نوع فرش با دستگاه مخصوص قالیشویی، شسته می شود.

آبکشی فرش طبق اصول اسلامی:

پس از شستشو مرحله آبکشی فرش، طبق اصول اسلامی، کر داده می شود.

خشک کردن فرشها:

پس از مرحله آبکشی و کر اسلامی، فرش ها در دستگاه آبگیر قرار می گیرند. و تا حد امکان خشک می شوند. و سپس در گرمخانه ای مجهز خشک می شوند.

با مراجعه به وب سایت بهترین و اولین قالیشویی آنلاین در مشهد، با نحوه ی کار این کارخانه آشنا شوید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *